Toch naar het ziekenhuis

20 mei 2013 - Hoorn, Nederland

Na een aantal dagen sukkelen, zijn we gisteren dan toch met Aiden in het ziekenhuis beland. Gisteren wilde hij namelijk helemaal geen drinken meer, ook niet via een spuitje. Eergisteren avond had hij ook al overgegeven en had dus al meer dan 12 uur niks gedronken. Hij werd wel erg slap van dat weinige vocht. Wat er precies aan de hand is, is nog niet duidelijk. In ieder geval heeft hij last met slikken, een Candidainfectie in zijn mond, die misschien ook in zijn keel zit. Ook zijn de klieren in zijn keel opgezet, dus waarschijnlijk zit er iets van een ontsteking. In ieder geval krijgt hij nu sondevoeding en lijkt al wat op te knappen. Nu is het afwachten wanneer hij weer zelf gaat drinken.

Het lukt me even niet om foto's te uploaden van mijn tablet, dus die volgen later.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ester:
    20 mei 2013
    Wat naar! Sterkte met m hopelijk knapt hij snel weer op en gaat hij weer zelf drinken!
  2. Nicole van Wouw:
    Sterkte jullie en Aiden veel liefs ook van Anne
  3. Marieke en Eric en de meiden:
    20 mei 2013
    Lieve allemaal, he wat naar dat Aiden toch naar het ziekenhuis moet. Hopelijk vinden ze snel uit wat er is en knapt hij snel op! Veel sterkte!!! en liefs van Marieke, Eric Isabelle en Mathilde!!