Rustig aan

4 maart 2019 - Willemstad, Curaçao

Ons hotel, Dolphin Suites, bestaat vandaag precies 10 jaar. En natuurlijk werd dat in dit persoonlijke, gemoedelijke hotel gevierd met taart voor alle gasten en een versierde lobby.  Wij waren er ook alweer voor de 5e keer en hebben het weer heel prettig gehad hier. Inmiddels is er een grote uitbreiding bezig, waardoor het aantal kamers/suites 4 keer zo groot zal worden en er diverse faciliteiten zoals een tweede zwembad en een restaurant bij zullen komen.  Op zich een goed ding, er is veel vraag naar rolstoeltoegankelijke kamers hier, maar we hopen dat de gemoedelijke sfeer niet verdwijnt hierdoor. Het heeft wel iets prettigs, dat kleinschalige.

De up grade van Dolphin Suites bij 10 jarig jubileum10 jaar Dolphin Suites

Omdat we vandaag nog over de huurauto beschikten, wilden we graag eens een keer naar een ander strand rijden. Nu liggen de mooiere stranden van ons af gezien aan de andere kant van Willemstad, maar dat was vandaag niet te doen in verband met de grote carnavalsoptocht.  Het had ons ook wel leuk geleken om de optocht mee te maken, omdat dat hier ook echt een happening is, maar je schijnt er uren van te voren al te moeten zijn, anders kom je er niet meer door. En urenlang midden op de dag in de zon wachten en dan nog de drukte van de mensen en de optocht, trok ons niet echt en zou echt véél te veel van het goede zijn voor Aiden. Dan maar een keer naar de Jan Thielbaai, wat verder van Willemstad ligt en waar veel toeristische resorts zijn. Niet echt ons ding. Op zich een lekker strand, maar niet half zo mooi als Sea Aquarium Beach en Hemingway.

Nogmaals een troepiaal

Eenmaal terug om voor de laatste keer te snorkelen bij "ons strand" en genoten van het bbq buffet. En vast begonnen met pakken. We hebben morgen nog een lekker dagje hier, worden om 17.00 opgehaald.  De aankomende dagen zullen we waarschijnlijk niet veel toekomen aan dit blog, maar we proberen snel een update te geven over de ontwikkelingen rond Aiden na zijn dolfijnavontuur.....

1. Jansje van loggem:
    4 maart 2019
    Wat zullen jullie weer veel indrukken hebben en veel nieuwe ontwikkelingen voor Aiden, waar jullie thuis verder mee kunnen.
    Ik heb iedere dag meegelezen en meegeleefd met jullie avonturen.
    Goede reis en hoop jullie snel te zien.
    Dikke kus xxx
  2. Nicole:
    4 maart 2019
    Geniet morgen nog van jullie laatste dag! X