Willemstad

27 april 2013 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Weer een vroeg begin vandaag, Aiden is nog flink onrustig van alle nieuwe indrukken. Gisteren kregen we van Aiden's kinderarts te horen dat hij (heel?) recent de ziekte van Pfeiffer heeft doorgemaakt. Daar was hij dus hoogstwaarschijnlijk zo slap en lusteloos door!

Drijvende markt

Vandaag wel even een paar uurtjes in Willemstad geweest. Gezellig en gemoedelijke stad, en heerlijk gegeten in de 'oude markt'. Daar worden gerechten van Curaçao in grote pannen bereid en bij verschillende standjes verkocht.Verder staan er heel veel tafeltjes, waar iedereen bij elkaar aanschuift om zijn maaltijd op te eten. Zo raak je ook makkelijk in gesprek met mensen. De mensen zijn hier sowieso erg aardig en makkelijk, niks wat je vraagt lijkt een probleem te zijn.

Oude markt

's Middags maar even bij het hotelzwembad(je) gebleven, waar we mensen ontmoetten die de Dolfijntherapie net achter de rug hadden. Hun zoontje had ook al behoorlijke ontwikkelingsstappen gezet in die twee weken. Nu zijn we alleen maar nog nieuwsgieriger naar wat het met Aiden doet.

Zwembad(je) bij hotel

Ean heeft vanmiddag hier nog staan te dansen op "bewegen is gezond" van Kinderen voor Kinderen i.v.m. de Koningsspelen. Hij vond het namelijk heel jammer dat hij dat mistte, zeker toen hij in de schoolkrant las dat de kinderen op school allemaal een speciaal oranje t-shirt hadden gekregen! Maar ja, Curaçao is toch ook wel heel leuk :) Hier trouwens ook schoolkinderen zien sporten in oranje t-shirts, en naar het schijnt wordt Koninginnedag ook hier uitbundig gevierd.

1. Wendy:
    27 april 2013
    Hoi allemaal,
    Nou niks teveel gezegd he van curacao, herkende jullie de foto's die ik aan jullie had laten zien. Hoop dat aiden gauw in zijn ritme zit. Heerlijk om te horen dat het vliegen allemaal goed is gegaan, het is toch een hele reis voor de mannetjes. Ik herken de foto's van de markt ben er ook geweest. Nou geniet ervan en ik blijf jullie volgen. Dikke kus van ons.