Regenachtig dagje

28 april 2013 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Natuurlijke habitat 1Natuurlijke habitat 3Natuurlijke habitat 2

Vandaag rustig aan gedaan. Omdat Aiden nog steeds erg onrustig is, en aan het eind van de middag echt doodmoe(en natuurlijk met geen mogelijkheid aan rust, laat staan slaap, wil overgeven), proberen we hem een beetje te ontzien. Rustig gewandeld in de buurt van het hotel, op terrasje gezeten waar grote hagedissen rondliepen en mooie tropische vogels en een leguaan gespot. Aiden heeft daar nog even lekker los gelopen, dat doet hij niet zo vaak de laatste tijd, en genoot daar duidelijk van.

Aiden aan de wandel

Weer even naar het Aquarium, waar Raymond en Ean pijlstaartroggen mochten voeren. 's middags zouden we eigenlijk nog even naar het strand, maar toen begon er een tropische regenbui, die de hele middag duurde......

Pijlstaartrog voeren

Morgen weer een rustig dagje, zodat Aiden op "zijn best" is als maandag zijn therapie begint.

1. Ester:
    28 april 2013
    Sinds vandaag volg ik jullie verhalen en avonturen ook.
    Fijn te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en dat het daar zo mooi is.
    Op Naar maandag.
    Ik ben zo benieuwd hoe "mijn vriendje" gaat reageren op de dolfijnentherapie.
    Heel veel plezier daar, geniet er lekker van en geef "mijn vriendje" een dikke knuffel van me!
    Liefs ester
  2. Jasmijn:
    Dag Lieve mensen,

Echt ontzettend leuk dat jullie de tijd willen nemen om ons deelgenoot te maken van alle ervaringen op Curacao. Wat doen jullie het goed samen.

Met veel plezier lees ik samen met Sten en Niels jullie reisverslag en we kijken uit naar het volgende schrijfsel.

Lieve groet Jasmijn, Sten en Niels
  3. Antoinette:
    28 april 2013
    Heel veel plezier en succes met zijn 4tjes.

groet Antoinette