Rustdag

28 april 2013 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Vanochtend rustig aan op staan, de jongens lijken ietsjes langer door te slapen. Na het ontbijten en het douchen naar beneden gegaan om te gaan zwemmen in het kleine zwembad. Gisterenavond zijn er weer nieuwe gasten aangekomen en vandaag gaat er weer een groepje terug naar Nederland. Vrolijke drukte alom in het kleine zwembad, maar wel erg gezellig. Het lijkt alsof kinderen met een gehandicapt broertje of zusje altijd wel rekening houden met de gehandicapte kinderen, ze worden daar waar het kan betrokken in het spelen. Erg leuk om van de zijkant en soms actief mee te maken. Helaas van de hele grote drukte niet geen foto's kunnen maken, omdat het water overal rondsprong. De temperatuur is zeer aangenaam dus al het rondspetterende water deert geen mens. De hele dag is het ook droog en warm, windje is zeer aangenaam maar maskerend, de zon brandt genadeloos, insmeren is echt geen overbodige luxe. Aiden lijkt ook meer te ontspannen en er komen meer glimlachjes. Morgen gaat het echt beginnen  voor ons en Aiden.......

Aiden in het zwembadImpressie zwembadLekker loom

1. Marieke en Eric en de meiden:
    29 april 2013
    Ha allemaal in het verre en mooie Curacao!!
    Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie avonturen en bijna live te zien hoe het jullie vergaat. Het ziet er erg mooi uit. Het is nu 10u in de ochtend, NL tijd, ergens vandaag gaat het echte werk beginnen.... we wensen jullie alle goeds!
    Op de foto's te zien geniet Aiden van het zwembad, nu nog die dolfijnen. En we zijn ook heel benieuwd hoe Ean het ervaart. We blijven meelezen,