Dag 1 op Curaçao

26 april 2013 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Na een beetje onrustige nacht wilde Aiden om 5.15 plaatselijke tijd echt niet meer slapen. Dus uiteindelijk om 6 uur eruit en aan het ontbijt. Op zich is dat helemaal niet zo'n gekke tijd, want Aiden's therapiesessie blijkt om 08.00 te beginnen. Kunnen we beter maar vast in een vroeg ritme zitten voor als maandag de therapie begint.

In ons hotel is alles prima geregeld. Vandaag zijn we met een busje heen en weer gebracht naar de supermarkt om inkopen te kunnen doen. Daarna even het Sea Aquarium verkend en natuurlijk naar het strand. Voor Aiden lijkt het allemaal nog wat te veel qua nieuwe indrukken, maar hij heeft wel een uur lang glunderend gestaard naar de wapperende palmbomen. Heerlijk om hem al zo te zien genieten. Nu ligt hij te slapen na een aanval, en maar hopen dat hij snel weer wakker wordt zodat zijn ritme voor vannacht niet weer overhoop ligt. Dus maar even afwachten wat    hij morgen aan kan.

Ean geniet volop van alles: het Aquarium, het strand en het zwembad. Maar ook gewoon van de mooie, andere omgeving.

1. Jansje van loggem:
    26 april 2013
    Wat vroeg, dan de rest van de dag maar luieren op het strand. Goed om te horen dat de kids genieten van alles. Liefs voor jullie 4 xx
  2. Elly louwen:
    26 april 2013
    Ook heerlijk voor jullie dat je de jongens ziet genieten!
    Ik wens jullie heel veel mooie verrijkende ervaringen.
    Ean, heel veel plezier daar!! Zo te horen zijn er heel veel speciale dingen te zien en te beleven. Geniet er lekker van.
    groetjes (juf) Elly
  3. Marije:
    26 april 2013
    Wauw! Dat klinkt al heel fijn allemaal!
    Geniet van jullie weekjes daar, maar zo te lezen gaat dat helemaal goed komen.
    Trouwens.. kunnen jullie niet stiekem wat zon deze kant op sturen? ;-)
    Groetjes (juf) Marije