Laatste dag op Dushi Korsou

15 mei 2013 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Ja, morgen zullen we dan toch echt weer richting Nederland vliegen.  Daarom hebben we vandaag onze favoriete plekken rondom het hotel bezocht. Eerst even naar het CDTC, om afscheid te kunnen nemen van Heike en Saskia tussen de therapiesessies door.  Het voelt best vreemd om deze intensieve periode af te sluiten, maar we gaan er alles aan doen om weer terug te komen. Ze kunnen Aiden hier nog zoveel bieden en daarnaast hebben we alle vier 3 hele fijne weken gehad op dit prachtige eiland. Daarna nog even naar het strand bij restaurant Hemingway om te zemmen en snorkelen. Aiden had het weer enorm naar zijn zin in zee en op het water. We hebben nog even om de beurt gesnorkeld en kwamen toen dit vreselijke monster tegen, dat ook nog eens flink giftig is. Het enge met deze steenvis is dat je hem niet goed zit als hij op de rotsen ligt, gelukkig lag hij bij ons in het zand, maar wel in ondiep water, dus ik was snel weg.....

steenvis

Gegeten in ons apartement en even een paar uur van de airco en wat rust genoten. Raymond moest nog even op pad om de dokter van gisteren te betalen en wat boodschappen te doen en heeft toen nog wat sfeerfoto's gemaakt. Het drinken van Aiden gaat iets beter, maar moet wel nog bijna allemaal met een spuitje worden toegediend. Aan het eind van de middag weer  lekker naar het strand, waar Ean weer heerlijk zandkastelen ging bouwen en Aiden weer met zijn handen door het zand ging. Af en toe verscheen er zelfs een klein glimlachje op zijn ontspannen gezicht. Als afsluiting nog wat gegeten bij Hemingway op het strand, tussen de cocosbomen en genietend van de zonsondergang. Mooier kan niet.

Landhuis ChoboloboDagverse vis bij Marie Pompoen strandZand en kastelen bij HemingwayDuifjes

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wouter Popma:
    15 mei 2013
    Blijft prachtig jongens om de reisverslagen te lezen. Dank! Wat moeilijk toch al die fysieke ongemakken er zo allemaal omheen en tussendoor. Maar wat gaan jullie er goed mee om. Machtig mooi om te zien hoe geweldig het eiland en de therapieen allemaal zo goed doen! Ontroerend hoor. Julilie moeten inderdaad zeker nog een keer heen gaan. Liefs Wouter
  2. Wendy:
    16 mei 2013
    Normaal open ik jullie elke ochtend als eerste zo benieuwd naar jullie maar vanmorgen liep het toch wat anders menno is weer met de ambulance afgevoerd met. Geweldig dat het met aiden weer goed gaat, wat heb ik een respect voor jullie hoe jullie met hem omgaan, ik heb even in jullie wereld mee mogen kijken ik vond al dat jullie het geweldig deden met jullie 2 mannetjes maar aiden is nog een grootte zorg erbij geniet er nog even van xxx
  3. Levi:
    16 mei 2013
    Ga je al weer terug naar Nederland ? Dat wist ik helemaal niet ..
    (Ben je nu al terug?)
    Groetjes Levi..
  4. Marieke en Eric en de meiden:
    16 mei 2013
    Vandaag reizen jullie terug, misschien zijn jullie inmiddels alweer veilig thuis.... we hopen op een voorspoedige terugreis!! Het is heel bijzonder en ontroerend om zo te mogen meekijken in jullie leven en aan de foto's te zien hoe Aiden gegroeid is, ondanks alles. Wauw, ik ben er stil van! Nu bijkomen van alle ervaringen en weer acclimatiseren in ons kouwe kikkerlandje, dat weer ouderwets nat is.... en dan .... op naar de volgende keer!!!
    Misschien moet je een wekelijks dagboek blijven bijhouden op deze site.... is mooi om te lezen wat jullie tegenkomen en hoe jullie ermee omgaan! Wij hebben daar veel bewondering voor!
    Veel liefs, Marieke en Eric en co