Family Swim

24 februari 2019 - Willemstad, Curaçao

Vandaag een hele  trage start omdat Aiden vannacht weer amper had geslapen, Uiteindelijk viel hij tegen 07.00 uur pas in slaap en moesten wij heel wat moeite doen om hem rond 12.00 uur wakker te krijgen. Aiden kon amper zijn ogen open houden, wat natuurlijk niet gek is na twee van die beroerde nachten.

Aiden is moe

Vanmiddag was het tijd voor de rest van ons om het water in te gaan met Chabelita. Aiden werd opgevangen door een stagaire van het CDTC, die de opdracht kreeg hem een beetje wakker te houden, en dat viel niet mee. Ondanks dat we inmiddels ervaren zijn, blijft het zwemmen met de therapiedolfijn een bijzonder moment. Van zo dichtbij merk je weer hoe indrukwekkend en zachtaardig ze zijn.

Vermoeidheid slaat zo nu en dan toeWat een ventje

Na de Family Swim en een lekker koud drankje nog even lekker de zee in de hoop Aiden nog een beetje wakker te krijgen. Dat lukte op zich wel, maar Aiden had helemaal geen zin om te zwemmen, hij had het koud. Eenmaal uit het water viel hij al weer snel in slaap.  Nog even een snel drankje gedaan aan de bar bij Willem en daarna op het strand gegeten onder het genot van live muziek. Aiden begon opeens heel wakker  te doen, wilde spelen in het zand en dansen in mama's armen. Heel ontspannen allemaal. We waren eigenlijk bang dat Aiden nu misschien té wakker was geworden, maar eenmaal op bed viel hij als een blok in slaap. Gelukkig maar.  En nu gaan wij ook genieten van de rust en wat slaap in halen.....

Bartenders W onder supervisie van W

1. Natasja:
    24 februari 2019
    Fijn dat aiden wat tot rust lijkt te komen. Hopen op een rustigere 2de week in ieder geval veel plezier