The day after

12 mei 2013 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Rustig opgestart. Het voelde nog even gewoon als een pauzeweekend, alsof we maandag gewoon weer richting CDTC moeten. Maar nee, het is nu klaar. Stiekem dromen we al van een vervolg op dit avontuur. Als deze twee weken al zo'n effect kunnen hebben op Aiden, terwijl hij niet goed in zijn vel zit.... Aiden was vandaag gelukkig weer een stuk helderder, hij kijkt weer constant om zich heen, en kijkt mensen die hem aanspreken ook (uitgebreid) aan. Het drinken ging nog steeds beroerd, we moeten het nog steeds forceren. Inmiddels horen we van meer mensen dat er een virus dat keelklachten veroorzaakt over het eiland gaat, dus dat verklaart een hoop. Hopelijk knapt Aiden daar ook snel van op zodat hij weer zelf gaat drinken. Aiden was vandaag verder in goede doen. Hij was alert en vrolijk.

Kunstje van EanAiden aan het eind van deze dagAiden aan de hand

We zijn vandaag even naar een piepklein plaatselijke dierentuin geweest, Parke Tropikal, waar we lekker hebben rond gewandeld. Daarna nog even gewinkeld en toen terug naar het hotel voor een duik in het zwembad. Ean had vandaag ook keelpijn en was hangerig, 'verveelde" zich ook omdat hij moet wennen dat er een aantal kinderen weg zijn. Hing even alleen in het zwembad en had nergens zin in. Gelukkig kwamen later "de meiden" weer, zoals hij Veerle en Anne-Floor noemt. Hij kent deze "meiden" van het hotel en van de Kidsclub. Toen was het weer keten in het zwembad. Later zijn wij ook nog naar het zwembad gegaan met Aiden. Aiden had er duidelijk zin in. Hij probeerde weer te zwemmen, rondjes te draaien, keek naar zijn giegelende broer die gek aan het doen was en toen kwam er opeens een fantastische schaterlach (zeldzaam bij Aiden). Genieten dus.

Ean alleen in zwembadDe troepiaal

Inmiddels gaan er dus gezinnen weg, en zijn er alweer nieuwe gezinnen gearriveerd die vol spanning afwachten welk effect de sessies op hun kind gaan hebben. Wij zijn in ieder geval enthousiast, maar dat hadden onze vaste volgers inmiddels wel in de gaten.... We zijn ook erg blij dat we dit weblog bijhouden. Zo kunnen we zelf ook teruglezen, en we vinden het ook erg leuk om al de reacties te lezen van degenen die op afstand met ons meeleven.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wendy:
    12 mei 2013
    Wat een mooie foto van Aiden, hij kijkt nu veel gerichter. Ik volg elke dag jullie verslag heel mooi en ontroerend om zo mee te leven met jullie, geniet nog even van die paar dagen, dat hebben jullie wel verdiend.
  2. Marieke en Eric en de meiden:
    12 mei 2013
    Ik sluit me helemaal aan bij de reactie van Wendy!! Wat een mooie foto's,waarop hij echt gericht kijkt! En wat bijzonder om van een afstand jullie ervaringen te mogen delen. Volgens mij hebben jullie zoveel geleerd in deze twee weken. Wauw!
    We wensen jullie nog heel mooie en hopelijk zoveel mogelijk virusvrije dagen toe!! Alle goeds!! Liefs de Elvertjes