Acties voor Aiden

23 april 2015 - Hoorn, Nederland

Samen

Het is alweer even geleden dat we een update hebben geplaatst. Met Aiden gaat het nog steeds erg wisselvallig. De epilepsie dringt zich weer steeds meer op de voorgrond en we krijgen het maar niet rustig. Dus zijn we nu samen met de neuroloog aan het bedenken wat de volgende stap moet zijn in zijn behandeling. Hierover later meer.

We hebben het doel gesteld om begin 2016 weer naar Curaçao te gaan voor de therapie. Dit vergt weer heel wat inspanning en actie, maar gelukkig hoeven we dat niet alleen te doen!

Zelf staan we nog steeds geregeld op rommelmarkten om spullen te verkopen t.b.v. de dolfijn ondersteunde therapie. Hiervoor ruimen we onze eigen zolder op, maar we krijgen ook geregeld spullen kado om te verkopen. Ook verkopen we nog knuffeltjes en sieraden die speciaal voor dit doel voor ons gemaakt zijn.

Op dit moment zijn ze op Ean's school druk in de weer met het organiseren van een sponsorloop voor Aiden. We hebben al het een en ander mogen uitleggen op school en we kregen gelijk al hele leuke reacties van ontzettend enthousiaste leerlingen. Wat een geweldige actie! De kinderen krijgen trouwens als beloning een atletiekclinic gegeven door professionele trainers.

Ean doet ook mee met de Alkmaar City Run, waarvoor hij zich natuurlijk laat sponsoren. Maar niet alleen Ean, nog 15 andere kinderen lopen de City Run voor Aiden. Geweldig, we zullen er zijn om jullie aan te moedigen!

En dan is er nog een groep mensen die de Vierdaagse van Nijmegen gaan lopen en hiermee geld voor Aiden willen ophalen. Zodra we hier meer over weten, plaatsen we dat hier.

Ik heb bewust nog geen namen genoemd van de mensen die zo hard aan het werk zijn om deze acties mogelijk te maken. Ik wil namelijk niet iemand vergeten of achterstellen en eerst zeker weten of men het wel op prijs stelt om genoemd te worden. We zijn ons heel bewust van de tijd en moeite die jullie er in stoppen en daar zijn we jullie ook heel dankbaar voor!

Later mee over het verloop van deze acties.

1. Wouter Popma:
    23 april 2015
    Wat goed om weer wat te lezen van jullie! Houdt dat vast! Naar dat het zo tobben blijft met de epilepsie vooral. Maar geweldig al die acties voor Aiden! Wow. Dat geeft hoop en vertrouwen. Prachtig als jullie volgende jaar weer heerlijk kunnen dolfijnen. Dat zijn toppers die beesten Veel geluk gewenst. Liefs Wouter