Lazy Sunday

7 maart 2016 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Het uitslapen waar we een beetje op hoopten, ging vandaag niet door. Aiden werd natuurlijk "gewoon" om 06..30 wakker en was direct zo druk en aanwezig dat de dag direct begonnen. Ons mannetje was ook vandaag weer behoorlijk druk en onrustig, Na een ochtendje in het hotel, wilden we net richting strand waar we met een ander gezin hadden afgesproken toen Aiden opeens begon te huilen. Nou is dat al heel bijzonder, alleen als hij héél hard valt of bv. een forse oorontsteking heeft, wil hij een beetje huilen. Maar nu bleef hij maar huilen, tot tranen aan toe (heeft hij ook zelden) en zocht heel veel troost en aandacht van ons. Hij was te overstuur om te achterhalen waar het probleem zat, dus eerst een pijnstiller gegeven en toen "op onderzoek". Gelukkig kunnen we tegenwoordig m.b.v. de JA/NEE kaarten antwoorden van hem krijgen. Op de vraag of hij pijn had sloeg hij mopperend op de JA. Hij moet iets hebben gedacht van "duh, heb je het door". Daarna hebben we hem over diverse lichaamsdelen gevraagd of hij daar pijn had. Hij zei nee bij oren, hoofd, mond en voeten en ja bij buik. Dat was dan tenminste duidelijk. Kort daarna werd hij weer overstuur en besloten we hem een klysma te geven omdat zijn ontlasting de afgelopen dagen wat weinig was. Gelukkig was dat wat hij nodig was. Na afloop was hij weer aan het lachen en wilde weer lekker eten. Erg fijn dat hij nu een mogelijkheid heeft om ons duidelijk te maken wat er aan de hand is.

Echt chillChill borden

Dus uiteindelijk toch maar richting strand. Eerst lekker koud drankje bij Chill, een hippe strandtent met o.a. hangmatten, waar Ean heerlijk in heeft liggen schommelen. Daarna weer veel gesnorkeld, eerst om de beurt , daarna ook even met zijn vieren. Tenminste, Aiden dobbert dan met ons mee en heeft het prima naar zijn zin in het water. De vrijheid van het drijven en lekker mee trappelen met zijn benen doet hem goed. Jammer genoeg hebben we nog geen manier om Aiden onder water te laten kijken. Weet zeker dat hij de vissen prachtig gaat vinden, maar hoe we hem een duikbril en snorkel op krijgen? Misschien een leuk doel voor de volgende keer ;-)

LettervijlvisLichtgevend

1. Annie: